Butlletí 24/22-23: 10 de març

Dia de lliure disposició del mes de març

Recordeu que el proper divendres, 17 de març, és dia festiu de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal.

Cobraments

La setmana vinent passarem els rebuts de les sortides d’aquest segon trimestre (30 €).

Qualsevol dubte al respecte, parleu amb secretaria.

Informació Ajuntament

En el marc del Mes de la Carxofa a Sant Boi, les companyes Desenvolupament econòmic, Comerç, Turisme i Fires ens comparteixen aquesta novetat de l’edició d’enguany per si valoreu fer-ne difusió interna a les vostres famílies (no és una programació adreçada a organitzar grups a les escoles).

Com a novetat del Mes de la Carxofa a Sant Boi de Llobregat, arriba el CarxoKids!

Els més petits coneixeran el camp de conreu amb activitats infantils i familiars!

On? Al camp de davant de la Cooperativa Agrària Santboiana

Quan? Els caps de setmana de l’11 al 26 de març de 10.30 a 13.30 hores.

Quines activitats?

➡Gimcana Agrària: amb cursa de sacs, cursa amb xanques, llençar barrets de palla i cursa amb el cabàs i la xarranca nutritiva.

➡Taller d’estampació de bosses de tela amb plantilla de carxofa

➡Taller “toca-toca” del Parc Agrari.

➡Photocall amb disfresses

Si us animeu, el preu és de 2€ per persona a la venda a l’Agrobotiga de la Cooperativa Agrària Santboiana.