Butlletí 23/22-23: 3 de març

Dia de lliure disposició del mes de març

Us recordem que el divendres, 17 de març, és dia festiu de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal.

Dates de colònies

Recordeu que Primària marxa de colònies els dies 19-20 i 21 d’abril. Infantil, els dies 20 i 21 d’abril.

La setmana abans de marxar de colònies se us farà el cobrament del pagament restant. (67,50 € per Primària i 45 € per Infantil).

Informació de l’AFA

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que les famílies que van votar que si els agradaria fer zumba, podreu començar aquest dilluns a les 16:30 h al gimnàs de l’escola. Caldrà una prèvia signatura de consentiment per poder realitzar l’activitat.