Butlletí 25/22-23: 16 de març

Demà, dia festiu de lliure disposició

Recordeu que demà, divendres 17 de març, és dia festiu de lliure disposició acordat pel Consell Escolar Municipal i, per tant, l’escola romandrà tancada.

Cobraments

Avui hem passat els rebuts de les sortides d’aquest segon trimestre (30 €). Seran efectiu a partir de demà. Qualsevol dubte al respecte, parleu amb secretaria.

Roba de l’escola

Us recordem que podeu obtenir la roba de l’escola a la merceria Multifil de Sant Boi. A principi de curs, si els pagaments de material estaven al dia, us vam donar el tiquet per recollir la samarreta taronja. Si l’heu perdut o no la trobeu, podeu comprar-ne una altra a la mateixa botiga.

Informació AFA

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA us volem animar a participar en la cavalcada de Reis. Creiem que pot ser molt maco i divertit, però necessitem força voluntaris. Si esteu interessats podeu enviar un correu a: afa.escolavicenteferrer@gmail.com

Moltes gràcies