Butlletí 6/23-24: 29 de setembre

JORNADES ATLÈTIQUES

Ja tenim la data confirmada de les Jornades Atlètiques. Seran el 10 de maig. Podreu acompanyar-nos a les grades i animar els vostres fills/es durant les activitats.

Quan s’apropi el dia, donarem més informació.

MATERIAL RECICLATGE

A més a més dels diaris i revistes que us vam demanar la setmana passada, us demanem també que, si podeu, ens feu arribar:

• caixes fruita
  • estovalles de plàstics (hules)
  • roba de nines
  • pots de iogurt
  • safates de porexpan
  • rotllos de paper higiènic i de cuina

MISSATGE DE L’AFA

Benvolgudes famílies, recordem que les activitats extraescolars comencen a l’octubre. Per tal de poder gaudir de les activitats s’ha d’efectuar el pagament anual de la quota de l’AFA. Per qualsevol dubte o aclariment podeu enviar un mail (afa.escolavicenteferrer@gmail.com) o parlar amb nosaltres.