Butlletí 22/22-23: 23 de febrer

Tovallola per a la classe

A causa de la gran despesa de paper d’eixugar les mans i els embossaments que aquest provoca als lavabos, hem decidit restringir l’ús d’aquest paper. Us demanem que els vostres fills/es portin una tovallola petita a partir de dilluns, la qual poden deixar tota la setmana a la classe, per substituir l’ús del paper i evitar, d’aquesta manera, els problemes que ocasiona.

Avis voluntaris per a l’hort

Aquesta setmana hem tingut la sort de disposar de dos avis voluntaris per donar-nos un cop de mà amb el manteniment de l’hort. Ens han estat una molt bona ajuda. Moltes gràcies!!

Si sabeu d’algú més que estigui interessat, ens ho dieu i ho anotem per poder-los avisar per una propera convocatòria.

II Edició dels Jocs Florals de l’escola

Enguany, tornarem a celebrar els Jocs Florals interns de l’escola el dia 24 d’abril.

Informació de l’AFA

Famílies!
Des de l’AFA es vol proposar una activitat per la tots/es els socis.
Després d’un divertit Carnaval!! Comencem els dilluns, a la sortida dels nens/es, a les 16:30h al gimnàs, a fer classes de zumba. Les classes estaran dirigides per la Rosa, una mare de1r molt marxosa.

Us animeu??

Inici: dilluns, 6 de març