Butlletí 21/22-23: 17 de febrer

Carnestoltes

Aquí teniu un vídeo molt divertit de Carnestoltes que han preparat les mestres de música.

Bon Carnaval!!

Tal i com us vam informar ahir, aquesta tarda farem la nostra rua. Insistim en recordar que respecteu la distància per tal que la rua pugui circular seguint el ritme establert.

Moltes gràcies!!

Informació AFA

Com ja sabeu, un any més l’AFA participa aquest dissabte al Carnaboi i us anima a participar amb les vostres disfresses.

Confeti png imágenes de stock de arte vectorial | Depositphotos

Dilluns vinent, festiu

Us recordem que dilluns vinent, 20 de febrer, és dia festiu de lliure disposició.

Portes obertes

El proper dia 27 de febrer tindrem la jornada de portes obertes de l’escola per a aquelles famílies que els interessi conèixer l’escola. Si teniu familiars o amics que hi estiguin interessats, cal que s’inscriguin al formulari per tenir previsió de les persones que vindran. Farem dues sessions: a les 10:00h.  i a les 17:00 h.

Jornades Atlètiques i Festival Final de curs

Recordeu que farem  les Jornades Atlètiques el dia 5 de maig i el festival de final de curs el dia 22 de juny (últim dia d’escola).