Butlletí 17/23-24: 8 de febrer

DILLUNS 12, FESTIU

Recordeu que dilluns vinent, 12 de febrer, és dia festiu de lliure disposició.

XOCOLATADA DE DEMÀ

L’AFA, amb la col·laboració de l’empresa de menjador, ha organitzat una xocolatada amb melindros per repartir a tot l’alumnat a l’hora de l’esmorzar. Es tindran en compte les al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Donem les gràcies a la Junta de l’AFA per la seva col·laboració.

ART CHALLENGE

Enguany, a l’escola Vicente Ferrer estem realitzant un àmbit temàtic basat en l’ART. Des de l’educació física i aprofitant l’arribada del rei Carnestoltes, us volem convidar que realitzeu la vostra aportació artística fent la representació d’una obra artística de pintura o d’escultura. La podeu fer individualment, o bé col·lectivament amb la vostra família o amistats.

Aquí us deixo un vídeo de l’infoK on veureu alguns exemples.

Us adjunto un enllaç d’un padlet que farem, de manera col·laborativa, i on podreu compartir les vostres creacions amb la resta de la comunitat educativa de l’escola Vicente Ferrer.

Agrairia que adjuntéssiu alguna informació sobre l’obra que heu triat (nom de l’obra i autor) i gaudiu del procés de recerca, preparació i realització de la mateixa.

Esperem ser molts els que participem en aquest “Art Challenge” i ens ho passem d’allò més bé mirant les vostres aportacions.

Farem el nostre propi ciber-museu i també el gaudirem en algun espai de l’escola.

Animeu-vos!!!

NOVA NORMATIVA ÚS DE MÒBILS

La setmana passada el Govern va aprovar les “Instruccions per a l’ús dels telèfons mòbils en centres educatius”, basades en les conclusions del darrer informe del Consell d’Educació de Catalunya.

Educació infantil i primària
A l’etapa d’educació infantil i primària no està permès l’ús de telèfons mòbils a l’alumnat al centre educatiu. L’escola vetllarà per posar a disposició de l’alumnat els dispositius tecnològics que siguin necessaris per assolir la competència digital en l’aplicació de les situacions d’aprenentatge que així ho requereixin.

Aquesta indicació es fa extensiva tant a l’horari lectiu com a l’horari no lectiu i afecta, per tant, les estones de benvinguda del matí abans d’iniciar les classes, les estones de la pausa al migdia als espais de menjador i en altres espais que el centre utilitzi, i les activitats extraescolars i complementàries en què participin alumnes d’educació infantil i primària.

Si un alumne porta un dispositiu mòbil personal, aquest ha d’estar apagat al llarg de la jornada escolar i desat en un lloc segur, que ha de determinar el centre.

Per tal de garantir aquesta instrucció, haurem de modificar la regulació general i específica del centre.

Aquesta normativa s’aplica, també, als rellotges intel·ligents que poden fer fotografies i trucar. No es permeten portar-los a l’escola.

COBRAMENTS

Recordeu que el dia 13 de febrer es giraran els rebuts corresponents al  material del segon trimestre (pels que no ho tenen pagat) i la piscina d’I4 i I5. Si teniu qualsevol aspecte a comentar-nos respecte a aquest rebuts, us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres el més aviat possible.

INFORMACIÓ D’ESPAI LÚDIC

Famílies… busquem a infants de 4t, 5è i 6è per a l’activitat extraescolar de futbol. Amb un equip de monitors sòlid i amb noves propostes esportives per a l’activitat. Animeu-vos a formar part d’un equip de qualitat i d’esport cooperatiu.

NOU DECRET DE SEQUERA

Seguint indicacions del Departament de Medi Urbà i Sostenibilitat de l’Ajuntament us fem  arribar informació sobre les noves mesures contra la sequera, en compliment de la fase d’emergència decretada per a Generalitat de Catalunya.