Butlletí 16/23-24: 2 de febrer

CARNAVAL, INFORMACIÓ DE LA COMISSIÓ DE FESTES

Avui divendres arriba el rei Carnestoltes per anunciar-nos que ja és aquí el Carnaval. La setmana vinent tothom haurà de complir les següents consignes:

• Dilluns: venim en pijama.

• Dimarts: portem roba d’adult.

• Dimecresportem roba d’esport.

• Dijousportem un pentinat divertit.

A les persones que compleixin les consignes de la manera més original, se’ls hi entregarà un diploma.

El dijous 8 de febrer, celebrarem el dia de la truita. Farem un esmorzar conjunt on tothom haurà de portar un entrepà de truita o botifarra d’ou.

El divendres 9, a la tarda, farem la Rua pels voltants de l’escola. Cada grup sortirà disfressat i desfilarà pel carrer. Esperem que ens vingueu a veure i ens acompanyeu durant el recorregut. D’igual manera, us preguem que respecteu la fila d’infants, que no la travesseu ni us poseu al mig, que deixeu un marge d’espai perquè els infants no s’angoixin i que no aneu parant la fila per fer fotos. Ens anirem aturant i tindreu oportunitat de fer-ne sense trencar la fila. També, des de l’escola, us farem arribar fotos de grup.

Moltes gràcies per la vostra ajuda i col•laboració.

NOVA NORMATIVA ÚS DE MÒBILS

Aquesta setmana  el Govern ha aprovat les “Instruccions per a l’ús dels telèfons mòbils en centres educatius”, basades en les conclusions del darrer informe del Consell d’Educació de Catalunya.

Educació infantil i primària
A l’etapa d’educació infantil i primària no està permès l’ús de telèfons mòbils a l’alumnat al centre educatiu. L’escola vetllarà per posar a disposició de l’alumnat els dispositius tecnològics que siguin necessaris per assolir la competència digital en l’aplicació de les situacions d’aprenentatge que així ho requereixin.

Aquesta indicació es fa extensiva tant a l’horari lectiu com a l’horari no lectiu i afecta, per tant, les estones de benvinguda del matí abans d’iniciar les classes, les estones de la pausa al migdia als espais de menjador i en altres espais que el centre utilitzi, i les activitats extraescolars i complementàries en què participin alumnes d’educació infantil i primària.

Si un alumne porta un dispositiu mòbil personal, aquest ha d’estar apagat al llarg de la jornada escolar i desat en un lloc segur, que ha de determinar el centre.

Per tal de garantir aquesta instrucció, haurem de modificar la regulació general i específica del centre.

Aquesta normativa s’aplica, també, als rellotges intel·ligents que poden fer fotografies i trucar. No es permeten portar-los a l’escola.

COBRAMENTS

El dia 12 de febrer es giraran els rebuts corresponents al  material del segon trimestre (pels que no ho tenen pagat) i la piscina d’I4 i I5. Si teniu qualsevol aspecte a comentar-nos respecte a aquest rebuts, us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres el més aviat possible.