Butlletí 15/22-23: 16 desembre

Festival hivern

El dimecres, 21 de desembre, farem el festival d’hivern d’enguany aquí a l’escola.

Avui es repartiran les dues entrades per família i sessió. En el cas que tingueu més d’un fill a la mateixa sessió, li donarem les entrades al més petit.

Important: si no feu servir les dues entrades i les voleu donar a alguna altra família que en necessiti més, ho podeu fer sense cap problema. No us en podem donar més per control de l’aforament.

Durant el festival es permetrà, de manera excepcional tot i ser una activitat a l’escola, fer enregistraments i fotografies per ús intern de les famílies. Us recordem que no es poden pujar a Internet imatges de menors sense permís de la seva família.

RECORDEU QUE EL DIA 21 ÉS EL DARRER DIA DEL TRIMESTRE I FAREM HORARI INTENSIU (9:00 a 13:00 h). ENS TORNAREM A VEURE DESPRÉS DE LES VACANCES, EL DIA 9 DE GENER.

Horari de les sessions:

9:30 a 10:15 h

10:30-11:15 h

1r – 2n – 3r

11:30 a 12:15 h

4t – 5è – 6è

Marató TV3

Com hem fet els últims anys, participarem com a escola a la Marató de TV3. Enguany va dedicat a les malalties cardiovasculars.

Dilluns, 19 de desembre, farem el recompte dels donatius de cada classe i realitzarem l’ingrés a nom de l’Escola. Si us heu oblidat i encara voleu participar, us donem la possibilitat de fer-ho dilluns a primera hora.

Aquest proper diumenge, 18 de desembre, és la Marató

Cartell de La Marató 2022, dedicada a la salut cardiovascular

Cantada de nadales

El dimarts passat, 13 de desembre, els nostres alumnes de 6è van tornar a participar a la cantada de nadales de l’Ajuntament que organitzen els mestres de música de Sant Boi.

Us deixem l’enllaç de la pag. web de l’Ajuntament perquè pugueu veure les imatges.

Informació del menjador

El pròxim dia 21 de desembre és un dia especial per tothom a l’escola, per això us informem de les variacions que hi haurà aquell dia dintre del servei del menjador:

L’horari del menjador serà de 13 h a 15:30 h.
Per tal de fer una previsió de les nenes i els nens que faran ús del servei de menjador, necessitaríem que abans del dilluns 19 ens diguéssiu:

– Si el vostre fill/a es quedarà de forma esporàdica el dia 21 de desembre.
– Si el vostre fill/a és fix però NO vindrà a dinar el dia 21 de desembre.

La sortida de TOTS els infants serà a les 15:30 per la porta principal.
*(Si, de manera EXCEPCIONAL, algú necessités recollir al seu infant a les 15:00 h, haureu d’avisar amb antelació).

-> En cas de qualsevol dubte, la Clara us atendrà ja sigui a través de:

– Telèfon via WhatsApp o trucada: 656 308 568
– Mail: menjadorvicenteferrer@gmail.com