Butlletí 14/22-23: 9 desembre

Roba Multifil

Recordeu que podeu aconseguir la roba de l’escola a la botiga Multifil de Sant Boi.

Festival hivern

Recordeu que el dimecres, 21 de desembre, farem el festival d’hivern d’enguany aquí a l’escola.

ES DONARAN 2 ENTRADES PER FAMÍLIA PER A LES SESSIONS ON ACTUIN ELS VOSTRES FILLS/ES.

Horari Festival

9:30 a 10:15 h

10:30-11:15 h

1r – 2n – 3r

11:30 a 12:15 h

4t – 5è – 6è

Vestuari Festival

I3
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color blanc i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
  • Complement: 1 manyopla que cal dur a l’escola a partir d’avui i fins el 17 de desembre (últim dia)
I4
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color viu i alegre i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
  • Complement: diadema ren.
I5
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color  blanc i pantaló o faldilla de color negre o texans.
  • Complements: barret i bufanda d’hivern.
1r
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color blanc o vermell i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
2n
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color blanc i pantaló o faldilla de color negre o texans.
  • Complement: barret de Pare Noel.
3r
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color blanc  i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
  • Complements: barret d’hivern, bufanda o guants.
4t
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color viu (taronja, vermell, groc, verd, blau, lila…) i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
  • Vestits elegants (brillants, camises, vestits..)
  • Samarreta, camisa o samarreta coll alt de color viu (taronja, vermell, groc, verd, blau, lila,..) i pantaló o faldilla de color fosc o texans.
  • Complement: barret de Nadal.

Informes 1r trimestre

Els informes del primer trimestre s’entregaran per correu electrònic a finals de gener:

Primària:  20 gener

Infantil:  27 gener

Marató TV3

Com hem fet els últims anys, participarem com a escola a la Marató de TV3. Enguany va dedicat a les malalties cardiovasculars.

A partir de la setmana vinent, i fins al dia 16 de desembre, tindrem unes bústies a les classes per tal de recollir els donatius de les famílies que vulgueu participar.

El dia 19 farem recompte i us informarem del que hàgim recaptat, i farem l’ingrés.

El dia 18 de desembre és la Marató a TV3.

Cartell de La Marató 2022, dedicada a la salut cardiovascular

Calendari d’advent musical

Ja tenim en marxa el calendari d’advent musical amb cançons escollides per treballadors del centre.

Aquí us el deixem. Podreu anar obrint cada dia la finestreta corresponent.