Butlletí 16/22-23: 13 de gener

Us desitgem molt bon any a tots/es!!

Pressupostos participatius

Algunes famílies de l’escola han fet propostes per als pressupostos participatius de l’Ajuntament que comporten millores per a les nostres instal·lacions.
Necessitem vots de la població per tal que es puguin dur a terme.
Us passem els enllaços per poder votar: ombra jocs psicomotrius pel pati. Aquesta setmana us hem enviat un correu explicatiu dels passos que cal fer per votar.
Si som molts, podem aconseguir el que es demana.
Si us plau, passeu aquesta informació pels grups de famílies per tal que arribi al màxim nombre de persones. Mentre més vots aconseguim, millor!

Rebut colònies:

Després de fer els càlculs amb els nens i nenes que van de colònies, els preus definitius seran:

INFANTIL: 130€

PRIMÀRIA : 175 €

Descomptant la paga i senyal de 40 € que es va cobrar al 1r trimestre, els següents pagaments seran:

Gener: 45 € a Infantil i 67,50 € Primària

Abril: 45 € a Infantil i 67,50 € Primària

La pròxima setmana es farà el cobrament corresponent al mes de gener.

Preinscripció curs vinent

Les presentacions de les sol·licituds per a les preinscripcions del curs vinent seran del 6 al 20 de març.

Us demanem que, si teniu fills/es per escolaritzar a I3 pel curs 23-24, ens ho feu saber al correu de l’escola el més aviat possible per poder fer la previsió de places.

Tot i que tingueu altres fills/es escolaritzats a l’escola, el procés de preinscripció i matrícula s’ha de fer igual que la resta de futurs alumnes. Us anirem recordant les dates.

Activitats gratuïtes Biblioteca

Us enviem el cartell amb la programació d’activitats que es faran a finals de gener a la Biblioteca Jordi Rubió i Balaguer, en motiu de la commemoració del DENIP – Dia Escolar de la No violència i la Pau. Totes són gratuïtes i s’adrecen a infants de 3 a 12 anys.