SETMANA DE LA CIÈNCIA

Benvolgudes famílies,

Enguany, la setmana del 13 al 17 de novembre hem celebrat la setmana de la ciència a l’escola, una oportunitat més per despertar l’interès de l’alumnat vers les ciències, partint d’una vessant STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques).

Cada cicle ha realitzat diferents tallers, i hem pogut gaudir de la col·laboració de les famílies. Aquí teniu un quadre resum de les propostes realitzades:

EDUCACIÓ INFANTIL 1r CICLE 2n CICLE 3r CICLE
Volcà de bicarbonat La làmpada de lava El rellotge de sol Com és mou una mà?
Construïm un aquòfon Creació d’un calidoscopi Experimentem amb la flotabilitat Anamorfisme: les il·lusions òptiques
Pèndol de sal Fem barreges! Construïm una catapulta Construccions amb Kapla

Des de l’escola, tant mestres com alumnat, valorem molt positivament aquestes jornades. Repetirem segur!

Us deixem l’enllaç per a poder accedir a les FOTOGRAFIES. Famílies, moltes gràcies pel vostre suport!