ELS NOSTRES PROJECTES

CodeWeek

PARTICIPACIÓ DE L’ESCOLA  A LA SETMANA CODEWEEK
La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la… Llegeix més»

REUNIONS D’AULA

Com ja sabeu, cada inici de curs fem una reunió d’aula per explicar el funcionament del curs. Aquí teniu la taula amb les dates. Recordeu que l’AMPA posa a disposició de les famílies un servei de permanències gratuït per poder deixar els vostres infants en cas que ho necessiteu.

US HI ESPEREM!

EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4 i P5)

Dijous 27 de setembre a les 17h

CICLE INICIAL (1r i 2n)

Dimecres 3 d’octubre a les 17h

CICLE MITJÀ (3r i 4t)

Dimecres 26 de setembre a les 17h

CICLE SUPERIOR (5è i 6è)

Dimarts 2 d’octubre a les 17h

Info K

Els programa especial de Sant Jordi de l’InfoK, ha dedicat  uns minuts a la nostra escola. En Ramon (alumne de 4t) fa de reporter buscant llibres interessants per la biblioteca de Sant Vicenç de Montalt, ho fa acompanyat de l’alumnat de 6è.
Us deixem l’enllaç perquè… Llegeix més»