El nostre centre

L’escola Sant Jordi és un centre públic que depèn del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

L’escola acull una línia del segon cicle d’educació infantil i una línia d’educació primària.

La llengua catalana és la llengua vehicular d’aprenentatge i d’administració de l’activitat escolar. El procés de sistematització de la llengua castellana s’inicia al primer curs de cicle inicial de primària. La llengua estrangera és l’anglès i s’ofereix des d’Infantil 4.

La nostra escola és:

• Escola Plural, respectant totes les ideologies i creences
  • Escola Activa, fomentant l’experimentació, l’estudi i l’observació per arribar a l’adquisició dels coneixements.
  • Escola Oberta, integrada en la vida social i cultural del poble.
  • Escola Verda, educant en la participació, desenvolupament sostenible i millora del nostre entorn

L’escola ajudarà al desenvolupament integral de la personalitat dels nens i nenes i facilitarà instruments de treball en les diferents àrees de coneixement així com l’adquisició d’uns bons hàbits de treball i d’estudi.