teatre

A 4t fem teatre !!!

  Les nenes i nens de 4t estem fent un TALLER DE TEATRE que ens encanta. Hem après a fer activitats de relaxació i concentració. També hem començat a practicar la improvisació i estem a punt per començar a preparar la nostra obra. Aquí podeu veure unes quantes FOTOS del taller.  

A 4t fem teatre !!! Llegeix més »

DESCONCERTO

Aquest dijous 30 de maig, l’alumnat de tercer i quart hem anat d’excursió a Barcelona, al teatre de Sant Andreu a veure l’espectacle de música clàssica amb una posada en escena moderna. Ens ho hem passat molt bé, hem interactuat amb els músics i hem passat una molt bona estona. Després hem anat a dinar

DESCONCERTO Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut