SORTIDA AL MONTNEGRE
El passat dijous 30 d’abril, l’alumnat de sisè va anar al Montnegre a fer una activitat per conèixer el nostre entorn. L’activitat Coneguem els nostres parcs va ser dinamitzada per un educador ambiental que ens va explicar la importància de cuidar del nostre entorn: de la flora, la fauna i la cultura que conté. Vàrem […]
SORTIDA AL MONTNEGRE Llegeix més »




