DOCUMENTS INSTITUCIONALS DE L’ESCOLA |
||
Projecte Educatiu de Centre (PEC) | El Projecte Educatiu, que és la màxima expressió de l’autonomia dels centres, recull la identitat del centre, n’explicita els objectius, n’orienta l’activitat i hi dona sentit amb la finalitat que l’alumnat assoleixi les competències bàsiques i el màxim aprofitament educatiu. | |
Febrer 2023: Pendent d’actualització | ||
Programació General Anual (PGA) | La Programació General Anual és el document normatiu que concreta les actuacions per a cada curs a partir del Projecte Educatiu de Centre. | |
Data d’actualització: 2023/2024 | ||
Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC) | Aquest document, les NOFC estructura normes tècniques, funcionals, pedagògiques i administratives per a portar a terme el procés educatiu i disposa de mecanismes adequats per la seva difusió, el seu coneixement, avaluació i modificació per adaptar-lo a les noves necessitats del centre, i així poder millorar aquells aspectes que es considerin convenients. |
|
Data d’actualització: 2017 | ||
Projecte de Direcció (PdD) | El Projecte de Direcció és un instrument essencial de l’autonomia dels centres educatius perquè ordena el desplegament i l’aplicació del projecte educatiu per al període de mandat de la direcció del centre, en concreta l’estructura organitzativa i n’inclou uns indicadors, derivats del que estableix el projecte educatiu del centre, que han de servir per avaluar l’exercici de la direcció. | |
Data d’actualització: 2022/2026 | ||
Projecte de Convivència | El Projecte de Convivència és el document que engloba el conjunt d’accions encaminades a la millora de la convivència en el centre educatiu. Recull les intervencions que el centre docent desenvolupa per tal de capacitar tot l’alumnat, i la resta de la comunitat educativa, per a la convivència i la gestió positiva de conflictes, creant així, una atmosfera de treball i una convivència segura i saludable. | |
Data d’actualització: 2020/2021 | ||
Projecte Lingüístic | El Projecte Educatiu és el document que recull de manera organitzada els acords presos sobre les propostes educatives per a l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i sobre els usos lingüístics de l’escola. | |
Data d’actualització: juny de 2022 | ||
Pla d’Acció GEP | L’escola forma part del programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP). El nostre centre impulsa un model educatiu multicultural i plurilingüe, amb una aproximació constructivista i comunicativa als processos d’ensenyament i aprenentatge de la llengua estrangera. | |
Data d’actualització: juny de 2018 | ||
Pla d’Educació per a la Sostenibilitat | L’educació per a la sostenibilitat és un instrument imprescindible per implicar les persones en la construcció d’una nova cultura de la sostenibilitat i per generar una transformació social col·lectiva. El seu objectiu principal és el de generar processos d’ensenyament i aprenentatge que portin cap a experiències autènticament transformadores. | |
Data d’actualització: 2009/2022 | ||
Estratègia Digital de Centre (EDC) | L’EDC defineix i concreta les línies d’actuació d’un centre que fan possible que docents, alumnat i centre assoleixin la competència digital. Per aconseguir aquesta competència digital, l’EDC comprèn tots els àmbits del centre: organitzatius, metodològics, curriculars i comunicatius, els quals s’han de veure necessàriament implicats i, si escau, transformats, des d’una perspectiva d’innovació i de millora contínua. |
|
Abril 2023: juny de 2023 | ||
Pla de Comunicació | El Pla de Comunicació és un document que recull l’organització de les comunicacions entre els membres de la nostra comunitat escolar, marcant els canals i accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient, així com també, el de crear un clima escolar positiu que fomenti l’aprenentatge i la comunicació entre les diferents parts implicades en el procés d’ensenyament-aprenentatge. | |
Data d’actualització: 2021/2022 | ||
Pla d’Acollida | El Pla d’Acollida és el conjunt d’actuacions que el centre educatiu posa en marxa per tal de facilitar l’adaptació de l’alumnat que s’incorpora de nou al centre. S’acostuma a referir a l’alumnat que prové d’altres països i que han de portat a terme un procés d’adaptació escolar i d’aprenentatge de la llengua. Entenem el pla d’acollida d’una manera més amplia, referit a tot l’alumnat, i les seves famílies, que inicien l’escolarització al centre en qualsevol circumstància. Tanmateix volem incloure en aquest pla, l’acollida als/les docents que s’incorporen al centre. |
|
Data d’actualització: abril de 2023 | ||
Carta de Compromís | La Carta de Compromís Educatiu és un document que situa, facilita i afavoreix la cooperació entre les accions educatives de les famílies i la del centre educatiu. | |
Data d’actualització: octubre de 2021 |