COMPOSICIÓ CONSELL ESCOLAR CURS 2023-2024
Presidenta: Roser Matavacas
Cap d’estudis: Núria Blasco
Secretària: Dúnia Vilà
Sector mestres: Elisenda Suari, Núria Baeza, Marta Quevedo, Montse Rovira i Júlia Marsà.
Sector famílies: Anabel Martín, Mireia Rovira, Sofia Richart, Rosa González i Sònia Galià (AFA).
PAS: Laura Campuzano
Ajuntament: Mati Pérez
CONVOCATÒRIES
ACORDS PRESOS
COMISSIONS
COMISSIÓ ECONÒMICA |
COMISSIÓ D’ATENCIÓ A LA DIVERSITAT I CONVIVÈNCIA |
COMISSIÓ PERMANENT | COMISSIÓ ESCOLA VERDA | REPRESENTANT COEDUCACIÓ |
Roser Matavacas (directora)
Dúnia Vilà (secretària) Elisenda Suari (mestres) Anabel Martín (famílies) |
Roser Matavacas (directora)
Núria Blasco (cap d’estudis) Marta Quevedo (mestres) Sònia Galià (famílies) |
Roser Matavacas (directora)
Núria Blasco (cap d’estudis) Montse Rovira (mestra) Rosa González (famílies) |
Roser Matavacas (directora)
Júlia Marsà (mestres) Rosa González (famílies) Mati Pérez (Ajuntament) |
Marta Quevedo (mestres) |
Representants al CEM (Consell Escolar Municipal): Roser Matavacas, Elisenda Suari, Sofia Richart (Núria Blasco, Montse Rovira, Mireia Rovira, suplents).
Corresponen al Consell Escolar les funcions següents (Art. 148. LEC):
a) Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
b) Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
c) Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
d) Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
e) Aprovar la carta de compromís educatiu.
f) Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
g) Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
h) Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
i) Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
j) Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
k) Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
l) Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.