SANTA CECÍLIA
El passat divendres 22 de novembre vam celebrar SANTA CECÍLIA a l’escola, patrona de la música. I per celebrar-ho vam realitzar diverses audicions, que va poder gaudir tot l’alumnat del centre, des de I3 fins a 6è. Aquesta activitat es tracta d’una iniciativa que hem engegat aquest curs, una oportunitat més per a […]

