ANEM A LA RÀDIO!

Hola a tothom! Acabem ja el segon trimestre, i l’alumnat del SEP d’enriquiment de 4t hem anat a la ràdio a fer un programa molt animal! Un passem l’enllaç del SITES i us convidem a veure el programa i a fer un cop d’ull a totes les activitats que hem anat realitzant al llarg del […]

ANEM A LA RÀDIO! Llegeix més »