Comiat dels nens i nenes de 6è

Hem acabat el curs 2019-2020 una mica diferent i, en molts casos, també complicat. Així doncs, volem agrair l’esforç que heu fet tant els alumnes com les famílies en aquest darrer trimestre.

Donat que no ens podem acomiadar de vosaltres com voldríem, hem preparat un recull de fotografies i un vídeo del vostre pas per l’escola. Esperem que us agradi. També volem desitjar-vos molta sort en aquest nou viatge a l’institut i, no oblideu, que l’escola Santa Maria de Gardeny sempre estarà oberta per vosaltres.

Una abraçada molt forta.