LECXIT

LECXIT és un programa de la Fundació Bofill l’objectiu de la qual és impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora. Des del projecte tenim el repte de garantir que tot l’alumnat finalitzi l’etapa de primària amb un nivell de competència lectora que els asseguri el seu desenvolupament educatiu i social.

LECXIT facilita un mentor per cada nen/a que acompanya a l’alumnat setmanalment, a esdevenir un lector orgullós, segur, entusiasmat amb l’aprenentatge i preparat per a l’èxit educatiu. La mentoria 1×1 (un/a alumne/a i un/a voluntari/ària) ens permet adaptar-nos al nivell, característiques i interessos de cada un.

El punt fort del voluntariat és saber escoltar i empatitzar amb els nens, transmetre la seva passió lectora, compartir l’experiència de descobriment i la complicitat són una porta d’entrada al seu món.

LECXIT també ofereix orientacions i materials a les famílies per implicar-les en la millora dels hàbits lectors.