Monogràfic

Cada curs escolar l’alumnat de l’Escola Santa Maria de Gardeny té la possibilitat de poder dur a terme un Projecte Interdisciplinari durant unes setmanes concretes del curs.

Aquest projecte pretén desenvolupar les competències bàsiques de l’alumnat, a través de la participació en diferents propostes didàctiques i activitats interdisciplinàries de caire cooperatiu i col·laboratiu.

El curs 23-24 duu el títol “EL CIRC” i té l’objectiu d’atansar l’entorn més proper a les persones que formen part de la comunitat educativa i alhora conèixer més informacions relatives a tot el que envolta aquest tema.

1- Treballar i conèixer la història del circ.

2- Conèixer i identificar els personatges del circ (oficis) amb les seves característiques i accions que el fan identificable.

3- Analitzar els diferents elements que formen un circ.

4- Escoltar i gaudir música del circ.