TSAE

Els Tallers Diversificats de Suport i Acompanyament a l’Estudi (TSAE) es realitzaran a partir del març en horari de migdia.

A Cicle Inicial es realitzarà el taller de Parlem Jugant, on l’alumnat podrà experimentar amb jocs de taula, jocs simbòlics i llengua catalana, per tal de practicar l’oralitat en llengua catalana.

A Cicle Mitjà, l’alumnat realitzarà el taller de Biblioteques Obertes on, a partir d’àlbums il·lustrats, se’ls ensenyarà diferents estratègies de lectura, es parlarà del que llegeixen o podran canviar els finals dels contes.

I, finalment, a Cicle Superior, el taller anirà adreçat al Suport a l’Estudi, per tal d’incidir en aquells aprenentatges que necessiten suport o ampliar coneixements.