PROVES CANGUR

Ja fa un parell de cursos que l’escola participa en les anomenades Proves Cangur. Són unes proves de caire matemàtic que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Els organitzadors defineixen el concurs d’aquesta manera:

“La prova té format de concurs, però el seu autèntic objectiu és que els alumnes participin i dediquin una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.”

A cinquè  han participat 13463 alumnes de tot Catalunya.

A sisè han participat un total de 13.506 alumnes de tot Catalunya. L’escola ha situat 4 alumnes entre el 5% de les millors puntuacions. Dos alumnes més han quedat a les portes d’aquest 5%.

Els felicitem pels resultats obtinguts.