Diagnosi

Tal com ja s’ha descrit, el nostre centre és de tipus rural i, per tant, la diagnosi s’ha adaptat a aquesta realitat (no tant complexa com en d’altres centres). S’ha basat en:

• Entrevistes i intercanvis entre l’Equip Directiu, el Coordinador Digital i la resta del claustre.
      • Observació qualitativa i quantitativa de l’ús que les famílies fan de les eines digitals per tal de relacionar-se amb l’escola durant el dia a dia.
      • Observació i avaluació de l’ús de les eines digitals que utilitzen els alumnes a l’escola.

A partir de l’anàlisi i l’observació de diferents punts relacionats amb la digitalització del nostre centre, es detecten els següents punts forts i punts febles en cadascun d’aquests àmbits: