Calendaris

La nostra escola té dos calendaris compartits a diferents nivells:

• Calendari públic: Totalment obert i inserit com a “Agenda escola Ordis” dins la web Àgora, de l’espai Nodes, que tenim a l’escola (pàgina inicial, cantonada inferior a l’esquerra). S’hi indiquen les activitats més extraordinàries que es fan en l’àmbit de l’escola: excursions, teatres, celebracions, representacions de teatre, actuacions de coral… També s’hi indiquen els festius, l’inici i la fi de les vacances.
    • Calendari restringit al claustre: Només hi tenen accés els membres actius del claustre ja que hi figuren, a més del que s’indica en el calendari públic, les reunions, coordinacions, formacions i altres activitats que cal que els mestres de l’escola tinguin presents en la seva agenda.