AFA de l’escola

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’Escola Maria Pagès i Trayter d’Ordis és el punt de trobada de totes les famílies dels alumnes del centre. És l’espai on podem intercanviar experiències i inquietuds i des d’on podem treballar per la millora de l’escola, de l’educació i de l’entorn juntament amb la resta de la comunitat educativa.

La nostra AFA és petita –aquest curs està formada per trenta famílies– i és una peça clau de la realitat social i cultural d’Ordis. És per això que les activitats de l’AFA no estan estrictament vinculades a la comunitat educativa, sinó que també volen contribuir a fer d’Ordis un poble viu i dinàmic.

Les tasques principals de l’AFA són les següents:

1. Donar suport i participar en el procés educatiu i d’aprenentatge de l’escola.
    2. Participar activament en la vida i gestió de l’escola.
    3. Afavorir la cohesió social de la comunitat educativa.
    4. Dinamitzar les activitats del poble.

Des de l’AFA treballem assembleàriament. L’assemblea és l’òrgan de màxima decisió de l’entitat i es convoca sempre que sigui necessària a través del correu electrònic, el grup de whatsapp i al taulell d’anuncis de l’escola.

La quota anual de l’AFA és, inicialment, de 30€ per família i s’efectua el cobrament el febrer de cada curs escolar [pendent d’aprovar-se per assemblea]. Formar part de l’AFA pressuposa participar activament a les assemblees i a les activitats que s’hi desenvolupen i també beneficiar-se de les activitats que l’AFA subvenciona i d’aquelles que són finançades per institucions públiques.

L’equip de la Junta de l’AFA està representada per les següents famílies durant el curs 2023-2024:

• President: Francesc Arquer
      • Secretària: Noemí Escobedo
      • Tresorera: Núria Teixidor

Així mateix, diverses famílies s’encarreguen d’altres àmbits necessaris pel desenvolupament de la comunitat educativa:

• Representant de pares i mares al Consell Escolar: Francesc Arquer i Borja Balsera.
      • Representant de l’AFA al Consell Escolar: Núria Teixidor.
      • Menjador escolar: Carlota Andrés i Núria Poblet.
      • Activitats extraescolars: mecanografia, natació, circ i teles i multiesports (a concretar els seguiments).
      • Socialització de llibres: Núria Poblet, Minerva Tarradas i Anna Teixidor.

Per qualsevol dubte ens podeu escriure a afa@escolaordis.cat , per qüestions relacionades amb el pagament de rebuts o comptabilitat us podeu adreçar a tresoreria.afa@escolaordis.cat. En casos d’emergència, podeu trucar al telèfon de contacte: 610 22 36 54.

La documentació que tenim a disposició de les famílies la trobareu a l’apartat de la web de DOCUMENTS de l’AFA.

La nostra adreça postal és la següent:

AFA Escola Maria Pagès i Trayter
c/ de les Escoles, 4
17772 ORDIS
(Girona)

Esperem que sigui un any profitós amb la col·laboració de tots i no dubteu a fer-nos arribar les vostres propostes o inquietuds.