Menjador escolar

INFORMACIÓ sobre el FUNCIONAMENT del MENJADOR:

INSTRUCCIONS FUNCIONAMENT de l’APP-2023-24  (informació de 5 de setembre de 2023)
NOVA CARTA INFORMATIVA referent a l’App del Menjador (estiu 2023)

L’AFA de la nostra escola gestiona el menjador a través de l’empresa Teca&Xerinola .

El preu del menjador passa a ser de 6,60€ per als alumnes fixes (que es cobra en quotes mensuals anticipades de 117€) i de 6,80€ per alumnes eventuals o esporàdics. Per a més detalls, cliqueu sobre la CARTA INFORMATIVA adreçada a les famílies per Teca&Xerinola.

També és important recalcar que es canvia el sistema per apuntar-se diàriament al menjador ja que, a partir del setembre, caldrà fer-ho a través de l’APP de Teca&Xerinola. Teniu més detalls al FULL INFORMATIU de l’APP que ens ha passat Teca&Xerinola. Quan es comprin, a través de l’app, tiquets esporàdics, cal tenir present que s’han de gastar durant el mateix curs. Els tiquets es poden activar per fer-los servir el mateix dia mentre es faci abans de les 9:30 del matí.

Cliqueu sobre la imatge per tal de formalitzar la inscripció al menjador. Cal fer-ho abans del setembre.

———————————————————————————————————————————————-