Marcel Arévalo, exalumne de l’EA Pallars, t’explica com va viure els nostres estudis i com està sent la seva experiència professional

A l’Escola Agrària del Pallars impartim el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

Avui parlem amb en Marcel, exalumne del nostre curs. En Marcel va acabar aquests estudis el curs passat i, actualment, és tècnic de seguretat alimentària a Afia 2005, una empresa dedicada a la seguretat alimentària, la qualitat, el medi ambient i la seguretat i salut en el treball.

‘És una formació molt pràctica i dinàmica. A l’Escola Agrària del Pallars et preparen i t’orienten molt bé per entrar al món laboral’, comparteix en Marcel.

Us explica com va viure els nostres estudis i com està sent la seva experiència professional!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 26 de maig i finalitzarà l’1 de juny de 2023.