Inscriu-te al curs ‘Pastures i pasturatge’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs semipresencial ‘Pastures i pasturatge’ que tindrà lloc del 23 de novembre al 13 de desembre de 2021.

El curs ‘Pastures i pasturatge’ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i l’objectiu és identificar les principals espècies dels prats amb interès agronòmic i els factors que influeixen en la coberta vegetal, així com obtenir els coneixements necessaris per realitzar una gestió del prat que ens permeti aconseguir el màxim rendiment i aprofitament cercant un bon equilibri sega-pasturatge, tot respectant el principi de sostenibilitat.

• Continguts
    • Flora dels prats pirinencs
    • Mescles de prat utilitzades
    • Qualitat del prat
    • Gestió dels prats
  • Programat complet

Aquest curs s’adreça principalment a joves que s’incorporen a l’activitat agrària, tot i que està obert a tothom que vulgui actualitzar i compartir coneixements.

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2021.