Inscriu-te al curs ‘Els ocells al Parc Nacional: Descobreix on i quan els pots observar’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Els ocells al Parc Nacional: Descobreix on i quan els pots observar‘ que tindrà lloc el 12 i 13 de juny de 2021.

El curs ‘Els ocells al Parc Nacional: Descobreix on i quan els pots observar’ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i està pensat per a persones amb un cert coneixement sobre els ocells i que volen aprofundir en la seva identificació. Es vol donar  eines pel seu reconeixement i idees per a incorporar-los dins dels guiatges interpretatius. Cal tenir present que s’haurà de tenir una bona forma física per a poder caminar durant 5 hores per terreny muntanyenc. Serà imprescindible portar prismàtics, roba i botes còmodes, crema solar, gorra i menjar (esmorzar, dinar i aigua).

• Preinscripció

Curs adreçat fonamentalment a la població local i especialment a socis de l’Associació de Guies Interpretadors del Parc Nacional, guies del Parc Nacional i persones treballadores per compte propi o en petites i mitjanes empreses. Les preinscripcions es poden fer fins a 3 dies abans de l’inici del curs. Es confirmarà la plaça, la forma i el termini de pagament de la matrícula mitjançant correu electrònic. La preinscripció no garanteix la plaça

• Programa complet

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2021.