Apunta’t al curs ‘Principis bàsics de carnisseria’ que organitzem des de l’Escola Agrària del Pallars

Des de l’Escola Agrària del Pallars, hem organitzat el curs ‘Principis bàsics de carnisseria‘ que tindrà lloc del 14, 16, 22 i 30 de juny de 2021.

El curs ‘Principis bàsics de carnisseria‘ s’emmarca dins l’oferta de formació contínua de l’Escola Agrària del Pallars i l’objectiu és capacitar els assistents per entendre què és la carn i com els factors externs poden afectar a la seva qualitat i conservació. Un cop assolits aquests coneixements, podran manipular la carn correctament tant en un obrador propi com si treballen per compte aliena i finalment, ser coneixedors de quina informació han de facilitar al consumidor i com seguir la traçabilitat dels productes.

• Continguts
    • Benestar animal en el transport i l’escorxador. Prevenció de riscos laborals.
    • Tecnologia de la carn, transformació de múscul a carn. El porc.
    • Informació facilitada al consumidor i traçabilitat dels productes càrnics. El corder i la vedella.
    • Manipulació dels aliments. Higiene i seguretat alimentària. La vedella i el pollastre.
  • Programat complet

Consulta l’oferta completa de cursos i jornades de transferència tecnològica que realitzarem durant aquest 2021.