Guillem Moliner, exalumne de l’EA Pallars, t’explica com va viure els nostres estudis i com està sent la seva experiència professional

A l’Escola Agrària del Pallars impartim el curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’, oferta parcial del Cicle Formatiu de Grau Superior de Processos i Qualitat en la Indústria Alimentària.

Avui parlem amb en Guillem, exalumne del nostre curs. En Guillem va acabar aquests estudis el curs passat i, actualment, és comercial de la secció de cerveseria d’Agronet Brewing.

‘El que m’ha ajudat la formació és a prendre consciència de processos de transformació agroalimentària. El coneixement que t’aplica et dona molta més consciència del que hi ha a darrere d’un producte’, comparteix en Guillem.

Us explica com va viure els nostres estudis i com està sent la seva experiència professional!

Recorda que el període de preinscripcions al curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ començarà el 26 de maig i finalitzarà l’1 de juny de 2023.