Des de l’Escola Agrària del Pallars participem a la International Mid-term Conference del projecte europeu VALOR

Fa uns dies us explicàvem que des de l’Escola Agrària del Pallars, participem activament en el projecte europeu ‘Valorisation of ancient farming techniques in resilient and sustainable agriculture’ (VALOR), cofinançat per la Unió Europea a través del programa Erasmus+ i que té una durada de 3 anys. Doncs bé, aquest dijous, acompanyarem el soci espanyol del projecte, el Centre de Ciència i Tecnologia Forestal de Catalunya (CTFC), a la International Mid-term Conference.

L’objectiu d’aquesta jornada és fer un seguiment a mig termini del projecte i presentar els següents àmbits de treball:

• Guies de qualitat sobre les tècniques d’agricultura resilient i sostenible amb una visió de les bones pràctiques recollides pels 8 països socis del projecte.
  • Resultats de les 5 visites-estudi dels organitzadors/investigadors.
  • El nou currículum i mòduls d’aprenentatge dissenyats pel curs de nivell europeu de tècnics i managers en agricultura resilient i sostenible.

A continuació, podeu consultar el programa complet i una infografia resum de la jornada. Us hi esperem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *