Elsa Cabús, alumna del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’ et comparteix la seva experiència

‘Jo us animo a estudiar el curs de l’Escola Agrària del Pallars perquè té moltes sortides, aprens moltíssim i de part pràctica surts com un savi’. Paraules de l’Elsa, alumna del curs ‘Eines per a la transformació agroalimentària de muntanya’.

En aquest vídeo ens comparteix la seva experiència a l’EA Pallars i ens parla de la importància de formar-se en un sector com és l’agroalimentari!

A tu també et motiva? Estudia amb nosaltres! Tenim places lliures pel curs 2023 – 2024!

Contacta amb nosaltres: aecapal.daam@gencat.cat o a través de les nostres xarxes socials. Comencem el setembre!