El Departament d’Educació posa en marxa un nou portal amb informació sobre els estudis postobligatoris

El Departament d’Educació ha creat el portal temàtic ‘Tria educativa’, que neix amb un objectiu principal: oferir informació de qualitat i actualitzada als nois i noies que acaben l’ESO i han de decidir quina formació s’ajusta més als seus interessos i a la posterior sortida laboral

I un cop acabat l’ESO, què fem? És la pregunta que es fan molts estudiants quan els arriba el moment de triar cap allà on volen encarar la seva trajectòria acadèmica i professional. El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya ha creat la web ‘Tria educativa’, un espai que posa a l’abast dels futurs estudiants tota la informació que necessiten per escollir l’opció que més s’ajusta als seus interessos.

En aquest site es pot conèixer tota l’oferta formativa de Catalunya i permet relacionar les preferències i habilitats dels usuaris amb les professions que ofereix l’entorn social i laboral.

La formació professional, una gran oportunitat de futur

La formació professional ofereix un gran ventall d’oportunitats laborals. Però… comencem pel principi: Què és la formació professional? Us convidem a veure el següent vídeo per conèixer una mica millor aquests estudis:

L’Escola Agrària del Pallars, present a la web ‘Tria educativa’

Si feu un tomb per la web, podreu localitzar el nostre centre a l’apartat dels ‘Cicles formatius de grau superior‘.

Recorda que també pots accedir a tota la informació relativa al període de preinscripcions del curs 2021 – 2022 al web del Departament d’Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *