GRAVACIÓ DEL VIDEO DEL PRIMER PROGRAMA

Hola, aquí teniu la grabació del primer programa que han realitzat els alumnes de 4t d’eso de l’Escola Mare del Carme de Tarragona. En aquest primer programa ens ha servit per tenir una primera toma de contacte i fer la presentació oficial. Esperem que us agradi!

Moderadora: Keitshy Mariobo. Micros: Héctor Garcia, Kirill Barceló, Nico Quiñones, Kristian  Myronenko Control Música, taula i video: Professor Juan Carlos. Gravació de video: Juan Carlos. Control de Fotografia: Juan Carlos. Control de Gravació: Juan Carlos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *