Història

Ràdio Carmelites va nèixer al curs 2013-2014 com ha un projecte que va dissenyar el professor Joan Carles Sánchez dintre de l’assignatura de tecnologia dels alumnes de 4t d’eso del Itinerari C, Aquesta iniciativa va tindre tan bona aceptació que s’ha mantingut fins al dia d’avui amb notables millores any rere any.

Foto1. Alumnes de 4t del primer curs que es feia de Ràdio Carmelites del Curs13-14

La repercusió ha estat tan bona que aquest espai ja es utilitzat a altres nivells, així des dels seus anicis fins al dia d’avui s’utilitza des de infantil fins a primaria, secundària, batxiller i cicles formatius, cadascú fent el servei que millor s’adapta a les seves necessitats, i sempre gestionat pels alumnes de quart i el professor responsable.

Foto2. Alumnes de 4t del segon curs que es feia de Ràdio Carmelites del Curs 14-15

Foto3. Alumnes de 4t del tercer curs que es feia de Ràdio Carmelites del Curs 15-16

Foto4. Alumnes de 4t del quart curs que es feia de Ràdio Carmelites del Curs 16-17

Foto5. Alumnes de 4t del cinquè curs que es fa  Ràdio Carmelites. Curs 17-18