REFLEXIÓ DEL NOSTRE PRIMER PROGRAMA

El nostre primer programa va començar amb el professor explicant com funciona tot això i ensenyant com funciona cada cosa vam aprendre que van canviar posicions de treball cada setmana vam aprendre sobre el volum perfecte per als micròfons, i tots els tipus de micròfons i com funcionen. Va escollir ser la veu i va aprendre la separació sobre el micròfon i el seu rang perquè funciona correctament i s’escolti bé. Van aprendre la bona vocalicacion i velocitat a l’llegir i com s’ha de parlar perquè se’ns entengui millor. El següent va ser fer programes (que no sortien realment a la ràdio però es simulava) i tot això.

Unes persones gravaven I fan el vídeo per publicar més tard en aquesta plataforma de ràdio carmelites.cat o com.

L’altre controla el tauler de control. Aquest subjecte controla els micròfons que estiguin apagats o oberts, puja el volum de cada micròfon al seu ajust perquè s’escolti bé els tortulians. També el volum de la música.

Y per ultlim els tertulians són els que parlen i diuen el guió per parlar amb els micròfons.

Gerard Gil Barea.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *