PREPARACIÓ DE NOUS GUIONS

Després del segon programa els alumnes estan treballant i preparant el pròxims guions, en diferets grups han escollit diferents temes d’interès per presentar-lo a la ràdio. Properament tindrem els resultats.

Al principi va costar una mica posar-se d’acord en trobar el tema, però una vagada resolt, han treballat per aconseguir-ho. Endavat!

SEGON PROGRAMA. SALVADOR ESPRIU.

El segon programa realizat pels alumnes de 4t, està enfocat en l’asignatura de català i més concretament una persona rellevant de les lletres, l’escriptor Salvador Espriu, on es fa una ullada de la seva vida i obra.

Moderadora: Andrea. Micros: Julia, Nerea, Juan, Sara, Jose, Laura Edrian. Control Música: Aleix, Control de taula: Katia. Gravació de video: Erik. Control de fotografia: Juan Carlos.

FOTOS DE LA GRAVACIÓ DEL 2N PROGRAMA

Aquí teniu algunes de les fotos de la realització del segon programa.

PRIMER PROGRAMA. PRESENTACIÓ.

Hola aquí teniu el nostre primer programa. Els alumnes de 4t d’eso fan la realització del seu primer programa de ràdio per fer la presentació oficial d’quest curs, on expliquen en que consisteix la ràdio i quins són els seus objectius.

Moderadora: Emma. Micros: Julia, Nerea, Silvio, Xantal, Adrián, Erik, Édrian. Control Música: Jose, Control de taula: Laura. Gravació de video: Sara. Control de fotografia: Anna. Control de Gravació: Andrea.