Curs de preparació per al GES

Formació Instrumental 4 (curs preparatori per al GES)

Curs adreçat a persones amb coneixement del català i del castellà que volen assolir la formació adequada per  incorporar-se al GES (Graduat d’Educació Secundària). Les matèries que s’imparteixen en aquest curs són: català, castellà, matemàtiques, ciències socials i naturals  i, com a matèria transversal, informàtica. Els continguts correspondrien a 5è i 6è de Primària.

Al final d’aquest curs, l’alumne podrà …

• Entendre les idees principals d’una informació, escrita o oral, relativa a la feina, a l’escola, al temps lliure, etc.
  • Escriure petites descripcions, notes, sol·licituds, receptes de cuina, instruccions, missatges al mòbil, correus electrònics breus, etc.
  • Fraccions, estadístiques, percentatges, interpretar descomptes, etc.
  • Conèixer millor la seva comarca i l’entorn, Catalunya, Espanya i Europa, etc.
  • Utilitzar un ordinador com a eina d’aprenentatge.

HORARI DE LES CLASSES:

dilluns, dimarts, dimecres i dijous de 15h a 17h