curs 2020/2021

I després de la preinscripció, què?

Si has fet la preinscripció, les dates importants que has de tenir en compte són:
  • el dia 17 de juliol podràs veure en aquesta mateixa pàgina web, la llista de les persones admeses i les excloses.
  • si has estat admesa, has de recordar que del 2 al 9 de setembre has de fer la matrícula. Recorda que si durant aquests dies NO fas la matrícula, perds la plaça.

Si NO has fet la preinscripció:
El dia 13 de setembre, sortiran les places vacants. Llavors, pots venir a fer la matrícula directament.

Important!

Quan s’acostin les dates trobaràs més informació sobre el funcionament de la matrícula i de les places vacants, aquí mateix.

Tornem a l’escola!

El dia 1 de juny de 2020 tornarem a obrir les portes de l’escola. La majoria de classes, però, s’hauran d’acabar en línia. Si ja sou alumnes del centre, les vostres tutores o tutors es posaran ben aviat en contacte amb vosaltres. Si encara no sou alumnes, us esperem a la preinscripció!

L’atenció al públic encara no podrà ser presencial. Si necessiteu qualsevol informació, heu de demanar cita prèvia enviant un correu electrònic a cfaplaestany@xtec.cat o bé, trucant al 972 57 10 80. Podeu trucar-nos els matins de 10h a 14h i les tardes de 16h a 20h (excepte el divendres a la tarda que estarà tancat).

Les persones que tinguin cita prèvia cal que quan vinguin portin aquesta declaració de responsabilitat signada:

Majors d’edat  Menors d’edat

Sense aquesta autorització no podrem atendre ningú. També cal portar mascareta.

En aquest enllaç podeu llegir el Pla d’obertura del centre d’aquest mes de juny de 2020.

Bona diada de Sant Jordi!

Com ja és tradició a l’escola, dracs i roses per una diada especial… Bona diada a tothom!