curs 2020/2021

I després de la preinscripció, què? 🤔

Consulta la llista de persones admeses. Si no hi ets, consulta la llista d’espera:

Si has estat admesa, recorda que del 2 al 9 de setembre has de fer la matrícula. Si durant aquests dies NO fas la matrícula, perds la plaça.
Si ets a la llista d’espera has de venir el dia 10 de setembre. Podràs fer la matrícula sempre i quan quedin places vacants.

Si no vas fer la preinscripció:

El dia 14 de setembre, sortiran les places vacants. Llavors, pots venir a fer la matrícula directament.

I els que ja érem alumnes el curs 2019/2020?

Si ja eres alumne el curs 2019/2020 tens la plaça reservada però també has de fer la matrícula del 2 al 9 de setembre. Si no véns durant aquests dies, perds la reserva de la plaça.

📢 Important

Quan s’acostin les dates trobaràs més informació sobre el funcionament de la matrícula i de les places vacants, aquí mateix.

Que passeu un bon estiu! Fins al setembre!

Tornem a l’escola!

El dia 1 de juny de 2020 tornarem a obrir les portes de l’escola. La majoria de classes, però, s’hauran d’acabar en línia. Si ja sou alumnes del centre, les vostres tutores o tutors es posaran ben aviat en contacte amb vosaltres. Si encara no sou alumnes, us esperem a la preinscripció!

L’atenció al públic encara no podrà ser presencial. Si necessiteu qualsevol informació, heu de demanar cita prèvia enviant un correu electrònic a cfaplaestany@xtec.cat o bé, trucant al 972 57 10 80. Podeu trucar-nos els matins de 10h a 14h i les tardes de 16h a 20h (excepte el divendres a la tarda que estarà tancat).

Les persones que tinguin cita prèvia cal que quan vinguin portin aquesta declaració de responsabilitat signada:

Majors d’edat  Menors d’edat

Sense aquesta autorització no podrem atendre ningú. També cal portar mascareta.

En aquest enllaç podeu llegir el Pla d’obertura del centre d’aquest mes de juny de 2020.

Bona diada de Sant Jordi!

Com ja és tradició a l’escola, dracs i roses per una diada especial… Bona diada a tothom!