Qui som

El CFA Pla de l’Estany és un centre de titularitat pública que depèn del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Els nostres cursos estan oberts a tothom que necessiti obtenir una titulació, posar-se al dia o ampliar els seus coneixements.
Aquest servei educatiu, públic i gratuït, cobreix part dels ensenyaments post obligatoris dels majors de 18 anys i, excepcionalment, dels de 16, de la comarca del Pla de l’Estany.
Qui sommes-nous?                                    من نحن                                        Who are we?

Una mica d’història…

El CFA Pla de l’Estany és el resultat de la unificació -curs 2005/2006- de l’Escola d’Adults Municipal de Banyoles i del Centre d’Autoformació Pla de l’Estany. Coneguts des de l’inici com a AFA Pla de l’Estany, les sigles AFA (Aula de Formació d’Adults) deixen de ser vàlides a partir del mes de setembre de 2013 quan deixem de ser una ‘Aula’ i passem a convertir-nos en un centre, CFA Pla de l’Estany.

Des del gener del 2009 i fins al juliol del 2017, hem estat ubicats, provisionalment, en uns espais del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, al costat del Teatre Municipal i molt a prop de l’Ajuntament, i també utilitzem aules de l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI)  i de l’IES Josep Brugulat.

El setembre del 2017 ens hem traslladat als espais definitius ubicats al c/Pere Alsius, 12 – planta 2. El fet de disposar d’uns espais propis amb 5 aules ens permet dur a terme tots els cursos al mateix centre.