Activitats culturals

L’Escola d’Adults és un lloc de trobada de moltes persones, de gent molt diversa: homes, dones, més joves o més grans i de diferents nacionalitats. És un lloc de coneixement de cultures molt diferents i per tant, una font d’enriquiment per a tots. Només ampliant la visió sobre les diferents cultures les podrem respectar.

Per tal d’aprofitar aquesta diversitat , el CFA PLA DE L’ESTANY ofereix cada curs vàries activitats culturals que propicien aquesta coneixença, tant de l’entorn com de les persones.

Podeu veure totes les activitats realitzades des del 2008 fins al maig 2013. Cliqueu aquí

TASTETS DE CUINA D’ARREU DEL MÓN

Els ‘Tastets de cuina d’arreu del món’ se celebren cada final de curs a la Plaça Major de Banyoles i cada any són un èxit de participació de bons cuiners i cuineres d’arreu del món!

VII Tastets d’Arreu del Món

Si voleu veure les fotos dels VII Tastets d’Arreu del Món, celebrats el dia 12 de juny de 2014 a la Plaça Major de Banyoles, feu un clic AQUÍ.

Trobada d’Escoles d’Adults

IV Trobada d’Escoles d’Adults de les comarques gironines al Pla de l’Estany. Si voleu veure l’àlbum de fotos d’aquest dia tan fantàstic que vam passar, feu un clic AQUÍ.

3a Trobada d’Escoles d’Adults de les comarques gironines al Monestir de Sant Pere de Rodes i Port de la Selva.Si voleu veure les fotos d’aquest dia tan bonic, feu clic AQUÍ.