SANT JORDI

Vam celebrar Sant Jordi a l’aire lliure, aprofitant la zona de gespa que tenim davant l’escola: dijous 22 d’abril amb els grups de tarda, i divendres 23 amb els de matí. La celebració va consistir en un recital de poemes treballats a les classes de català i literatura, i el lliurament de premis dels concursos, tant el d’instagram dels alumnes de català, com el d’escriptura dels alumnes de GES. Va ser una festa molt bonica, amb un sol esplèndid, roses i punts de llibre per tothom i un gran ambient literari.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *