LA NAVE VA: QUINA CARA DE LA MONEDA VOLS?

Els alumnes de GES 2 han participat en el taller “Quina cara de la moneda vols?” de la Companyia de teatre social “La Nave va”, que ja és el tercer any que ens visita.

En aquest taller els alumnes tenen un rol actiu, ja que han d’intervenir en el desenvolupament de la trama que l’actriu de la companyia inicia. És una manera lúdica de prendre consciència de la importància que tenen les nostres eleccions, de saber què fan els bancs amb els nostres diners, què són les finances ètiques… Ha estat molt enriquidor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *