Matrícula Graduat en ESO a distància (de l’11 al 15 de novembre de 2019)

REQUISITS

• Tenir 18 anys o més (o complir-los durant el trimestre en què es formalitza la matrícula).
  • Les persones que tenen entre 16 i 18 anys només poden estudiar a distància a l’IOC si justifiquen documentalment que no poden fer-ho presencialment en un institut i que reuneixen condicions per a poder seguir els estudis a distància. Per això han de presentar una sol·licitud d’autorització a la direcció de l’IOC. Aquesta sol·licitud ha de ser raonada, exposant el màxim de detalls i amb la documentació del centre d’origen i l’EAP corresponent. També es podrà exigir l’assistència a una entrevista personal amb el Departament d’Orientació de l’IOC per comprovar que s’han exhaurit les mesures proposades i que pot ser recomanable la formació a distància. La sol·licitud s’ha de presentar al centre de suport on es vulgui fer la matrícula abans del 5 de novembre de 2019. El centre us informarà si la sol·licitud ha estat acceptada o no abans de l’11 de novembre. Només si ha estat acceptada podeu començar a fer els tràmits de preinscripció. No s’acceptarà cap sol·licitud lliurada més tard del 5 de novembre.

Sol·licitud d’autorització de matrícula per a l’alumnat de 16 a 18 anys

⇒Més informació

El primer pas per a poder fer la matrícula com a alumnat nou és fer la preinscripció. Heu d’emplenar el formulari de preinscripció i heu d’escollir el centre de suport on us voleu inscriure.

El centre de suport és el lloc on haureu d’anar presencialment a fer la matrícula i a fer les proves trimestrals de validació quan n’hàgiu de fer, així com qualsevol gestió administrativa relacionada amb els vostres estudis. El vostre tutor/a serà un professor/a d’aquest centre de suport.

Un cop feta la preinscripció, obtindreu un usuari i una contrasenya del nostre campus.

VULL PREINSCRIURE’M

* Si sou menors de 18 anys i voleu estudiar a l’IOC, abans de fer cap pas heu de consultar la secció Requisits d’accés.

* Si sou alumnes que vau estar matriculats al GES a l’IOC però fa trimestres que ho vau abandonar, heu de fer la matrícula en el període d’estudiants antics. Vegeu la informació de la pestanya “Com em matriculo de nou”.

⇒Preinscripció i Matrícula