Documents de centre

NOFC Normes d’Organització i Funcionament de Centre

Les NOFC conté elements relacionats amb l’estructura organitzativa del centre, regula aspectes relacionats amb la participació de la comunitat escolar en la vida del centre, concreta les normes de convivència del centre i l’aplicació de mesures per a la promoció de la convivència i dels mecanismes de mediació, i la definició de les faltes lleus dels alumnes i l’establiment de mesures correctores i sancionadores.

PEC Projecte Educatiu de Centre

El projecte educatiu de centre (PEC) és un document que inclou els trets d’identitat del nostre centre, els principis pedagògics, els principis organitzatius.

El projecte educatiu incorpora el caràcter propi del centre i conté els elements següents:

  • Criteris d’ordenació pedagògica, prioritats i plantejaments educatius, procediments d’inclusió i altres actuacions que caracteritzen el centre.
  • Concreció i desenvolupament dels currículums.
  • Criteris que defineixen l’estructura organitzativa.
  • Caràcter propi del centre.

PEC CFA Lloreda

Projecte Lingüístic

El projecte lingüístic és el document que recull els aspectes relatius a l’ensenyament i a l’ús de les llengües en el centre educatiu.

En aquest document queden definits el tractament de la llengua catalana com a llengua vehicular i d’aprenentatge, el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua castellana, les diferents opcions amb referència a les llengües estrangeres i els criteris generals per a les adequacions de les llengües a la realitat sociolingüística del centre.

Projecte Lingüístic CFA Lloreda

Pla d’Acollida i Acompanyament

El Pla d’Acollida defineixi els processos a seguir durant l’arribada de nous membres de la comunitat escolar (alumnes, professorat, PAS, etc.) i contempla una estructura organitzativa que permet plantejar l’acollida com un procés gradual i seqüenciat en el temps, no quedant restringida a un primer contacte o trobada inicial.

Pla d’Acollida i Acompanyament CFA Lloreda