PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA CURS 2024-2025

Portes obertes:

Et convidem a venir a conèixer la nostra escola: Dimarts 16 abril 18:00h i Divendres 19 abril 10:00h

Preinscripció i Matrícula:

Amb caràcter general, poden accedir a aquests ensenyaments les persones que han complert els 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació. També hi poden accedir les persones que compleixen com a mínim 16 anys l’any natural en què inicien la formació i es troben en alguna de les situacions següents: tenir un contracte laboral que els impedeix assistir als centres educatius en règim ordinari, ser esportista d’alt rendiment, o voler cursar la formació per a les proves d’accés als cicles formatius de grau mitjà.

Per més informació accedeix al web del Departament

Publicació de la oferta formativa 24 de maig
Publicació de l’oferta de places 17 de juny
Presentació de sol·licituds Del 20 de juny al 28 de juny Sol·licitud de preinscripció
Publicació de la llista de sol·licituds (barem provisional) 4 de juliol
Sorteig 5 de juliol
Termini per presentar reclamacions del 4 al 10 de juliol
Publicació de la llista de sol·licituds (barem definitiu) 11 de juliol
Publicació de la llista d’admesos i exclosos i llista d’espera 15 de juliol
Matrícula (confirmació de plaça) del 4 a l 9 de setembre
Matrícula de la LLista d’espera a partir del 10 de setembre

.

Speaking Point

Les classes d’Speaking són un espai que ofereix l’escola CFA Lloreda per parlar anglès. Un espai per aprendre, per  perdre la vergonya de parlar anglès.

La metodologia que s’utilitza a les classes és l’aprenentatge mitjançant dinàmiques participatives, jocs i activitats de caràcter lúdic-educatiu.  A través… Llegeix més»

IMPROSHOW

Al CFA Lloreda hem gaudit de l’espectacle IMOPROSHOW, una fantàstica comèdia plena d’imaginació.
Mitjançant la màgia de la improvisació, un actor i una actriu ens han portat a fer un viatge ple de rialles, aventures i situacions inesperades.
Sense guions ni assajos previs, han fet servir el… Llegeix més»